Marketing – cesta k trhu (Ing. Jaroslav Světlík)

Autor: Ing. Jaroslav Světlík
Jazyk: CZ
Formát: PDF
OBSAH KNIHY:
Kniha „Marketing – cesta k trhu“ od Jaroslava Světlíka je komplexným sprievodcom pre študentov marketingu a začínajúcich podnikateľov. Autor podáva prehľad o podstate marketingu, jeho vývoji a dôležitosti v spoločnosti.
Detailne rozpracúva témy ako marketingové prostredie, informačné systémy, chovanie kupujúcich, segmentáciu trhu, produktovú politiku, cenu, distribúciu a marketingové komunikácie.
Světlík zdôrazňuje význam prispôsobenia marketingových stratégií meniacim sa potrebám zákazníkov a nutnosť integrácie marketingu do všetkých úrovní podnikania. Kniha ponúka hĺbkové pochopenie marketingu ako neoddeliteľnej súčasti úspešného podnikania a jeho prínosu pre spoločnosť.
KNIHA ONLINE:
Marketing-cesta-k-trhu-Jaroslav-SvetlikŽáner: Ekonomika, právo • Manažment, biznis • Zadarmo