Knihy z kategórie manažment a biznis
V tejto kategórii nájdete knihy z oblasti mana6mentu a riadenia biznisu. Takže ak sa chcete stať úspešnými, určite neváhajte a nejakú knihu si kúpte.
Lievik – Ako naštartovať firmu?
OBSAH KNIHY: Brožúra „Lievik: Ako nastartovať firmu“ vysvetľuje, ako sa dá využiť model lievika na zlepšenie efektivity a výsledkov v podnikaní. Hlavným cieľom je zjednodušiť a sprísnit obchodné procesy tak, aby každý krok bol merateľný a kontrolovateľný. Brožúra rozoberá potrebu definovania kľúčových výkonnostných ukazovateľov (KPIs), zameranie sa na aktivity, ktoré priamo smerujú k týmto KPIs, […]
Krizový management – Vítězslav Hálek
OBSAH KNIHY: „Krizový management: teorie a praxe“ od Dr. Ing. Vítězslava Hálka, MBA, je podrobným a komplexním průvodcem světem krizového managementu. Kniha sahá od historických kořenů managementu, přes rozbor současnosti krizového řízení a risk managementu, až po specifické aspekty krizového managementu ve veřejném zájmu. Autor zdůrazňuje význam a potřebu efektivního řešení krizových situací ovlivňujících jak […]
Finančná gramotnosť v kocke
OBSAH KNIHY: „Finančná gramotnosť v kocke“ je učebná pomôcka zameraná na stredoškolákov, poskytujúca základné informácie o správe financií. Publikácia začína vysvetlením, čo finančná gramotnosť je, a prečo je dôležitá pre jednotlivca aj spoločnosť. Približuje, ako rozhodnutia v oblasti financií ovplyvňujú našu budúcnosť a ako správne hospodáriť s financiami, aby sme si zabezpečili lepšie zajtrajšky. Kniha […]
Sprievodca PPC kampaňami
OBSAH KNIHY: E-book „Sprievodca PPC kampaňami v roku 2016“ poskytuje ucelený prehľad o Pay-Per-Click (PPC) reklamách a stratégiách pre efektívne online kampane. Odhaľuje, ako správne nastaviť a manažovať PPC kampane, poukazuje na dôležitosť správneho výberu kľúčových slov, cielenia, a efektívneho využívania rozpočtu. Kniha je rozdelená do štyroch hlavných kapitol, ktoré pokrývajú základy PPC reklám, typy […]
CHCETE RIADIŤ FIRMU? ZAČNITE OD SEBA…
OBSAH KNIHY: Kniha „Chcete riadiť firmu? Začnite od seba“ od Julie Michálekovej poskytuje komplexný pohľad na riadenie ľudí a tímov v rámci firmy. Autorka, s viac ako päťročnými skúsenosťami vo vedení dvoch firiem, delí svoje poznatky a odporúčania. Zahŕňajú všetko od budovania kariéry od stážistky až po pozíciu managing director, cez dôležitosť firemných a HR […]
Marketing – cesta k trhu (Ing. Jaroslav Světlík)
OBSAH KNIHY: Kniha „Marketing – cesta k trhu“ od Jaroslava Světlíka je komplexným sprievodcom pre študentov marketingu a začínajúcich podnikateľov. Autor podáva prehľad o podstate marketingu, jeho vývoji a dôležitosti v spoločnosti. Detailne rozpracúva témy ako marketingové prostredie, informačné systémy, chovanie kupujúcich, segmentáciu trhu, produktovú politiku, cenu, distribúciu a marketingové komunikácie. Světlík zdôrazňuje význam prispôsobenia […]
Marketing malých a stredných podnikov pre začínajúcich podnikateľov – Miroslav Lukčo
OBSAH KNIHY: Tento materiál ponúka ucelený pohľad na marketing zameraný na malé a stredné podniky pre začínajúcich podnikateľov. Obsahuje kľúčové informácie o marketingových stratégiách, analýzach, marketingovom mixe a jeho aplikácii v praxi. Čitateľ sa naučí, ako vytvoriť efektívnu marketingovú stratégiu, analyzovať konkurenciu, pripraviť marketingový plán a využívať marketingový výskum. Materiál je štruktúrovaný tak, aby poskytoval […]
Martin Piko – 59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd. Je zdrojom inšpirácie, rád a ponaučení a pomôže vám pochopiť, čo je dôležité, ak chcete uspieť v akomkoľvek podnikaní. Publikácia vznikla vďaka spolupráci portálu podnikajte.sk […]
Michal Truban – Support
Príbeh a návody pre vybudovanie výnimočnej firmy a dosiahnutie úspechu, aj keď robíte jednu chybu za druhou Vždy som veľmi rád zdieľal svoje skúsenosti a mudroval. Či už prostredníctvom blogov, prednášok alebo priamo mentorovaním. Posledný rok som intenzívne pracoval, aby to bolo všetko pekne pokope v knihe. Kniha obsahuje 3 časti a 3 vrstvy plné […]