Sprievodca PPC kampaňami
Vydavateľstvo: Visibility
Jazyk: SK
Formát: PDF
OBSAH KNIHY:
E-book „Sprievodca PPC kampaňami v roku 2016“ poskytuje ucelený prehľad o Pay-Per-Click (PPC) reklamách a stratégiách pre efektívne online kampane. Odhaľuje, ako správne nastaviť a manažovať PPC kampane, poukazuje na dôležitosť správneho výberu kľúčových slov, cielenia, a efektívneho využívania rozpočtu. Kniha je rozdelená do štyroch hlavných kapitol, ktoré pokrývajú základy PPC reklám, typy a formáty bannerov, remarketing a budúcnosť RTB (Real-Time Bidding).
Autori v prvej kapitole zdôrazňujú dôležitosť plánovania pred spustením kampaní, optimalizáciu webovej stránky pre mobilné zariadenia a význam SEO. V druhej kapitole sa venujú rôznym typom a formátom bannerov, pričom poukazujú na ich dôležitosť a efektivitu v digitálnej reklame. Tretia kapitola sa zameriava na remarketing a jeho kľúčovú úlohu v zvyšovaní konverzií tým, že sa opätovne oslovujú návštevníci, ktorí už prejavili záujem o produkt alebo službu. Posledná kapitola naznačuje budúci vývoj v oblasti programatického nákupu a RTB.
Kniha je určená nielen majiteľom firiem a marketingovým špecialistom, ale aj všetkým, ktorí chcú získať hlbší prehľad o PPC reklamách a ich efektívnom využití. Ponúka praktické rady, tipy a odporúčania, ako dosiahnuť lepšie výsledky a maximalizovať návratnosť investícií do online reklám.
KNIHA ONLINE:
sprievodca-ppc-kampanami-v-roku-2016Žáner: Manažment, biznis • Počítače a Internet • Zadarmo